کد مطلب: 140203
مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه قمربني هاشم(ع):
قدس مسئله اصلي جهان اسلام و خط قرمز مسلمانان
تاریخ انتشار : 1395/04/10
نمایش : 1001
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم(ع) گفت: روز قدس، روز عزت مستضعفين و مظلومان و هشداري به ابرقدرتهاي جهان است، که ديگر زورگويي و ظلم و ستم در اين دنيا خريداري ندارد.














به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام کريم سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه قمربني هاشم(ع)چهارمحال و بختياري، در مصاحبه اختصاصي با جهانبين نيوز، با اشاره به نام گذاري روز قدس از سوي حضرت امام خميني(ره)، در ماه رمضان سال ۱۳۵۸،گفت: امام خميني رحمه الله عليه اين روز را روز قدس و روز حيات اسلام نامگذاري کردند.

وي، به حضور ميليوني مسلمانان و آزادي خواهان در اقصي نقاط جهان در روز قدس اشاره و افزود: در روز جهاني قدس، مسلمانان جهان با سردادن شعار هاي کوبنده؛ " مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسرائيل"، " ياايها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، خواستار آزادي قدس عزيز از چنگال رژيم کودک کش و اشغالگر صهيونيستي مي شوند.

سرافراز، با بيان اينکه روز قدس مبارزه با ظلم و ستم و استکبار را در بين امت هاي مظلوم نهادينه کرد، خاطرنشان کرد: روز قدس، از فراموش شدن ملت مظلوم فلسطين در اذهان جهانيان پيشگيري و توجه آزاديخواهان دنيا را به اين مسئله مهم معطوف ساخت.

وي تصريح کرد: انتفاضه فلسطين و بازگشت عزت به جهان اسلام از برکات روز جهاني قدس است؛ هرچند برخي از حکام کشورهاي اسلامي خيانت مي کنند و در حال عادي سازي روابط خود با رژيم اشغالگر قدس هستند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمربني هاشم(ع)، با بيان اينکه مسلمانان و حتي غير مسلمانان و آزاديخواهان در اکثر کشورهاي دنيا اين روز را گرامي مي دارند و از جنايات رژيم صهيونيستي اعلام انزجار مي کنند، گفت: روز قدس در بسياري از کشورهاي دنيا اعم از اسلامي و غيراسلامي و حتي اروپايي جلوه کرده و يکي از افتخارات انقلاب اسلامي ايران است.

وي روز قدس را پايه اساس حمايت از مظلومين در دنيا بنيان بيان و اظهار کرد: روز قدس، روز عزت مستضعفين و مظلومان و هشداري به ابرقدرتهاي جهان است، که ديگر زورگويي و ظلم و ستم در اين دنيا خريداري ندارد.

سرافراز، با اشاره به برپايي تظاهرات ميليوني در ايران اسلامي و ساير کشورها براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين در روز قدس، حضور پرشور در اين آئين فراملي را باعث تقويت جبهه مقاومت و اوج گرفتن انتفاضه در سراسر سرزمين هاي اشغالي دانست.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه اهميت راهپيمايي روز قدس نيز اشاره و افزود: ملت بزرگ ما در روز قدس با حضور يكپارچه فرياد رساى خود را در حمايت از ملت فلسطين به گوش جهانيان مى‏رساند.

وي، حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را لبيک به فرمان حضرت امام خميني(ره) و تجديد پيمان با آرمانهاي انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري دانست و با دعوت از هم استاني هاي عزيز و ولايتمدار چهارمحال و بختياري براي حضور در راهپيمايي باشکوه روز جهاني قدس، اظهار کرد: بسيجيان و پاسداران سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام نيز دوشادوش اقشار مختلف مردم غيور استان در راهپيمايي عظيم روز جهاني قدس شرکت مي کنند.

انتهاي پيام/570ه/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg